مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام شهرستان سیریک

مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام شهرستان سیریک

«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» | علم مایۀ اقتدار ملی، مایۀ قدرت کشور، مایۀ ثروت کشور و مایۀ سربلندی هر کشوری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی
مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام که طی 25 سال خدمت، مبادرت به اجرای برنـــامه­ های مختلف علمی، آموزشی نموده است، در حال حاضر در عرصه­ های مختلفی چون بـــرگزاری کنکورهای آزمایشی، آزمون­ های المپیاد و پیشرفت تحصیلی، برگزاری دوره­ های المپیادی، اجرای طرح جامع آیه­ های تمدن، تـأسیس و اداره مدارس و آموزشگــاه ­های علمی، فنی و حــرفه ای، زبان و کامپیوتر و تـــألیف، نشـــر و توزیع کتب کمک آموزشی، اجرای دوره ­ها و آزمون­ های علمی مانند لیگ علمی بین المللی پایا و ... فعالیت می­ نماید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران














بسمه تعالی

دانش‌آموز عزیز!

ضمن عرض سلام و خسته نباشید حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی را به شما تبریک عرض می‌نماییم.

روزهای پایانی فصل بهار است و به روزهای داغ کنکور در فصل تابستان نزدیک می‌شویم. مدارس تعطیل شده‌اند و اکنون بهترین فرصت برای برداشتن گام آخر است.

جمع‌بندی

دوران جمع‌بندی دروس از جمله زمان‌های حساس و دارای اهمیت در فرآیند مطالعه و آماده‌سازی برای شرکت در کنکور می‌باشد. هدف از دوران جمع‌بندی، مرور جامع تمامی دروس مطالعه شده و رفع اشکال نهایی می‌باشد. لذا با توجه به نزدیکی این بازه به زمان برگزاری کنکور اهمیت این دوران بیش از بیش است. دانش‌آموزانی که در طول سال گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و با برنامه‌ریزی منسجم از زمان‌های خود بهره‌برداری نموده و مطالعه و یادگیری مؤثری داشته‌اند در این بازه زمانی آنچه را که مطالعه نموده‌اند در کتابخانه حافظه خود منظم نموده و نقاط خالی را با مطالب درست پر می‌کنند. این نظم موجب سرعت و دقت در یاد‌آوری آموخته‌‌ها شده و تأثیر مثبت بر روند پاسخگویی به سؤالات کنکور دارد. همچنین با شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی شده، دانش‌آموز آمادگی ذهنی و جسمی لازم جهت حضور در یک رقابت 4 ساعته را کسب می‌نماید.

با توجه به اهمیت این دوران مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام در نظر دارد خدمات ویژه‌ای را به دانش‌آموزان برگزیده خود ارائه نماید؛ که از جمله این خدمات آزمون‌های شبیه‌سازی شده آنلاین می‌باشد.

ویژگی‌های آزمون‌های مجازی(آنلاین):

1. تطابق کامل با سؤالات آزمون‌های سراسری

2. سرعت در دستیابی به کارنامه و پاسخنامه

3. دریافت تحلیل آزمون ( در صورت درخواست دانش‌آموز)

4. عدم نیاز به جابجایی مکانی و صرفه‌جویی در زمان

5.  ...

 

نحوه شرکت در آزمون‌های مجازی (آنلاین) دوران جمع‌بندی:

جهت شرکت در این آزمون‌ها پس از دریافت پیامک حاوی Username و Password می‌توانید در تاریخ‌های اعلام شده بروی سایت مؤسسه رزمندگان  و برای ورود به صفحه آزمون اینجا کلیک کنید.

شرکت در آزمون مجازی

 

پس از ورود به صحفه آزمون مجازی (آنلاین) از قسمت گروه اصلی بر روی عنوان آزمون کلیک نمایید. به طور مثال برای آزمون روز یکشنبه مورخ 95/03/30 بر روی «کنکورهای آزمایشی مرحله دوم» کلیک نمایید. پس از باز شدن آزمون‌ها کنکور آزمایشی مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب نموده و وارد صفحه «ورود به سیستم شوید».  Username و password خواسته شده را از طریق اطلاعات پیامکی که دریافت نموده‌اید تکمیل و به سیستم وارد شوید.

 

تاریخ آزمون مجازی مرحله اول: 95/3/25

تاریخ آزمون مجازی مرحله دوم: 30/3/95

تاریخ آزمون مجازی مرحله سوم: 95/4/7

تاریخ آزمون مجازی مرحله چهارم: 95/4/15

 

نحوه پاسخگویی به سؤالات:

بعد از ورود به آزمون به صفحه‌ی مشخصات آزمون هدایت می‌شوید. پس از مطالعه دقیق اطلاعات این صفحه با فشردن دکمه «آغاز آزمون» وارد صفحه آزمون جامع ویژه دروه جمعبندی می‌گردید. در قسمت بالای این صفحه صفحه سؤالات آزمون قابل مشاهده است. و در زیر آن پاسخ‌نامه 4 گزینه‌ای قراردارد. پس از پاسخگویی به سؤالات و فشردن دکمه «پایان آزمون» آزمون پایان یافته و صفحه وضعیت عملکرد شما در آزمون باز خواهد شد. در این صفحه به تفکیک پاسخ داده شده توسط شما به سؤالات و گزینه‌ی صحیح نمایش داده می‌شود. در انتهای صفحه کارنامه آزمون ارائه شده است.

توجه: جهت دانلود سؤالات، پاسخ‌نامه تشریحی و نمونه سؤالات می‌توانید از لینک دانلود در صفحه کارنامه استفاده نمایید.

رفع اشکال:

هر دانش‌آموز می‌تواند با بررسی عملکرد خود در پاسخگویی به سؤالات آزمون به نقاط قوت و ضعف خود پی‌ببرد. کاملاً روشن است با مشخص شدن نقاط ضعف و بحرانی دانش‌آموز می‌تواند در فاصله زمانی بین دو آزمون با برنامه‌ریزی و مطالعه‌ی آن عنوان‌ها به رفع اشکال و افزایش توان علمی خود بپردازد. و با شرکت در آزمون مرحله بعد میزان موفقیت خود در رفع این مشکلات را سنجیده و اقدام به تصمیم‌گیری نماید.

تصمیم اول:

مطالعه من مؤثر بوده است و لذا در مواردی که در آزمون قبل مشخص گردید دیگر مشکل ندارم. بنابراین با بررسی عملکردم در این آزمون به مشخص نمودن سایر نقاط بحرانی پرداخته و سپس اقدامات لازم جهت برطرف نمودن آنها را آغاز می‌نمایم.

تصمیم دوم:

هنوز در برخی از عناوین مشخص شده در آزمون گذشته مشکل دارم. لذا باید وقت مجددی را جهت برطرف نمودن این مشکلات اختصاص دهم. همچنین احتمالاً لازم است از منابع دیگری همچون ( معلم، خواهر یا برادر بزرگتر، دوستان و ... ) نیز کمک بگیرم. برخی مشکلات هم در این آزمون مشخص شده‌اند که باید برای برطرف نمودن آنها نیز برنامه منسجمی تدارک ببینم.

تصمیم سوم:

در آزمون حاضر مشکل خاصی نداشتم اما هنوز برخی از مشکلات مشخص شده در آزمون قبل وجود دارد. در این حالت مشابه قسمت اول «تصمیم دوم» عمل می‌کنم.

تصمیم چهارم:

در این آزمون و آزمون گذشته مشکل خاصی نداشتم و یا تمام مشکلات را برطرف نموده‌ام. لذا در فرصت باقی مانده تا آزمون آتی اقدام به مطالعه عناوینی می‌کنم که در کنکور دارای بودجه‌بندی بیشتری می‌باشند و یا برخی از مطالبی را که فرصت مطالعه آنها نشده در برنامه مطالعاتی خود قرار می‌دهم (توضیح: مطالب جدید هرگز نباید بیشت از 50 % برنامه مطالعاتی روزانه ما را شامل شوند. 50% دیگر صرف تست زنی، مطالعه نکات کنکوری و مرور دفاتر خلاصه‌نویسی می‌گردد.)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
مهدیار حیدری

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.